Järjekordne SUUR HAUG tagasi kosuma lastud Erkki Mäevälja poolt

Mees ise kirjutab sedasi:
Viimasest kalalkäigust möödas umbes nädal ja seekord kaasas ka sõber, kes soovis oma rekordit parandada. Hommikul ilusti kokkulepitud kohas kohtusime ja asjad paati sättisime ning kalale suundusime. Ei läinud palju aega mööda peale püügi algust, kui sõbral korralik kala järgi ujus aga siiski lanti ei võtnud. Jätkasime püüki ja mul kala otsas aga pääses ära, polnud ka väga suur kuid pannile võtmiseks oleks paras olnud. Tegime uue triivi ja sõbral jälle järgi ujus, seekord väiksem. Lasime aga tuulel end edasi kanda ja siis oli aeg sealmaal, et sõber pidi tööle ära minema. Lausus mulle ,et mine püüa nüüd üksi rahulikult mõni suur kinni. Ütlesin, et lähen püüan mingi tunnikese veel ja siis ka koju ära. Saatsin ta kaldale ära ja suundusin ise uuesti püügipaika, et mõni kala kätte ka saada. Kohta valides olin veel kahe vahel, et kas siia või sinna aga läksin ikkagi sinna
 . Uuesti püüdma asudes proovisin erinevaid lante ja siis panin otsa uuesti ühe vana hea ja palju hambaid tunda saanud landi ja pikk vise alla tuult. Paar vända liigutust ja hopp kala otsas. Kohe tuli pinna lähedale ja tegi paar raputust pea ja sabaga, seejärel algas sööstude tegemine paadini ja paadist eemale. Kahjuks ei saanud seda videole jäädvustada, kuna sõber oli ju tööle juba läinud. Kui kala piisavalt väsinud ja kahvas oli kaalusin, mõõtsin ja pildistasin ära,et jälle üks mälestus ilusast kalast alles jätta. Peale pilti lasin kala kenasti kosuma ja soovisin pikka iga talle. Kala kaalus 6,2kg ja 91cm pikk ning püütud 14.06.17.
Eelmine
Hans Soll helistas ja küsis, et kas ma võtaks tema ka kalale kaasa